Ads 468x60px

Sabtu, 10 Mac 2012

ANTI-RADIASI CY2000 UNTUK TELEFON





 Anti Radiasi
Sudah kah Anda tau? - Radiasi dari telephone genggam/Hp dapat merusak sel tubuh dan menimbulkan kanker? - Radiasi Elektromagnetik dari : computer, TV, microwave, telephone genggam ( HP ) dapat merusak sel tubuh dan merusak jaringan DNA sehingga menimbulkan berbagai jenis Kanker dalam tubuh. Keluarga anda : suami, istri, anak, dll memakai Handphone bukan? Lindungi keluarga tercinta sejak kecil lagi. Dengan memiliki Kad Anti Radiasi keluarga terhindar dari



 Sticker ini dapat menghalang gelombang elektromagnetik merbahaya yang boleh memudaratkan tubuh badan manusia seperti penyakit kanser dan lain-lain yang berpunca daripada radiasi komputer, televisyen, peti gelombang mikro, telefon bimbit dan sebagainya.

Ia juga boleh membantu memanjangkan jangka hayat bateri kenderaan jika dilekatkan pada bateri, meningkatkan prestasi enjin serta membantu mengurangkan penggunaan petrol jika dilekatkan pada penudung tangki petrol, mengurangkan pencemaran udara.


Malahan boleh digunakan untuk penjimatan tenaga elektrik rumah dan kedai (lekatkan pada 'fuse box'), meningkatkan daya pembelajaran pelajar-pelajar (perlu berada pada badan), membantu mempercepatkan daya penyembuhan penyakit dan bermacam-macam lagi.


 FUNGSI
>>> beberapa pelekat telefon anti radiasi
antara kelebihan nya:


>> Menyerap dan memindahkan gelombang sinaran elektromangnet dengan menggunakan bahan-bahan khusus dan mengurangkan kecederaan.

>> Memanjangkan hayat perkhidmatan bateri dua atau tiga kali ganda.

>> Cepat dan menjimatkan kos 50% daripada waktu pengecasan

>> memang jimat bateri..
harga satu pelekat


HARGA SATU PELEKAT RM20

MORE INFO 

KLIK SINI Ctsr Siber FACEBOOK

0 comments:

Catat Ulasan